تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۵۹۱۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تسریع روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۲۴ در استان زنجان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت زنجان از سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی، رسیدگی و نظارت بر شکایات مرکز پاسخگویی ۱۲۴ در استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، ناصر فغفوری با اشاره به راه‌اندازی مرکز پاسخگویی یکپارچه ۱۲۴ گفت: برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب‌رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد مرکز پاسخگویی یکپارچه ۱۲۴ در سال گذشته به‌صورت جامع و یکپارچه راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه درگاه‌های ارتباطی و پاسخگویی به شکایات بخش صنعت، معدن و تجارت است.

این مقام مسوول یادآور شد: راهنمایی مراجعان، دریافت شکایات ارباب‌رجوع در خصوص واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری، پاسخگویی به درخواست‌های وارده و پیگیری و نظارت سریع و دقیق شکایات مردمی از واحد‌های صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی ازجمله مأموریت‌های این مرکز است.

مدیرکل صمت استان عنوان کرد: برای تسریع پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در زنجان، مرکز پاسخگویی یکپارچه ۱۲۴ با افزایش نیروی انسانی در این مرکز از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ پاسخگوی تماس‌های تلفنی است.

وی در خصوص روند پیگیری شکایات واصله به این مرکز نیز توضیح داد: شکایات دریافتی از صنوف به‌صورت اتوماتیک از طریق سامانه آیوین به واحد بازرسی و نظارت سازمان ارجاع شد و با همکاری تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی رسیدگی می‌شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده