تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۶۳۴۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی استیضاح فاطمی امین در دستور کار کمیسیون صنایع قرار ندارد

‌می‌متالز - نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: شنیده‌ها حاکی از کاهش امضا‌های نمایندگان موافق استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت دارد و کمیسیون هم هنوز این موضوع را در دستور قرار نداده است.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا درباره در جریان قرار گرفتن استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: شنیده‌ها حاکی از کاهش امضا‌های جمع‌آوری‌شده برای استیضاح وزیر صمت دارد، البته هنوز کمیسیون دراین‌باره تشکیل جلسه نداده است.

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن افزود: در صورت روند کاهش امضا‌های موافق استیضاح، این موضوع از دستور کار مجلس خارج خواهد شد.

روز گذشته جلسه هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و در این جلسه خبر از به جریان افتادن استیضاح فاطمی امین منتشرشده است.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات دراین‌باره به ایرنا گفته بود که بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس با موافقت هیات‌رئیسه استیضاح وزرا به کمیسیون مربوطه ارسال می‌شود و وزیر و نمایندگان ۷ روز فرصت دارند در مورد موضوعات استیضاح بحث و گفتگو کنند و درصورتی‌که تعداد امضا‌های استیضاح کاهش پیدا کند، استیضاح از دستور کار خارج خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده