تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۴
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۲۶۴۰۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم طبس در مجلس:

باید به وزیر فرصت دهیم تا برنامه‌های خود را اجرایی کند

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر صنعت معدن تجارت را زود هنگام خواند و گفت: باید به وزیر فرصت دهیم تا برنامه‌های خود را اجرایی کند.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی استیضاح وزیر صنعت، معدن تجارت را زود هنگام خواند و گفت: باید به وزیر فرصت دهیم تا برنامه‌های خود را اجرایی کند.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به گستردگی مشکلات و وظایف وزارت صنعت باید به وزیر فرصت بیشتری دهیم و با همکاری همراهی همه جانبه در راستای حل مشکلات این وزارتخانه گام برداریم.

نصیرایی با بیان اینکه نمایندگان مجلس گلایه‌هایی از وزیر صنعت دارند، اظهار داشت: وزیر وعده‌هایی به نمایندگان داده بود که باید اجرایی می‌کرد، ادعای وزیر صنعت در مورد ساماندهی بازار خودرو اجرایی نشده است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه معدن گفت: معدن یکی از حوزه‌های بسیار مهم در حوزه اقتصاد کشور است اگر قرار است که وابستگی کشور به درآمد‌های نفتی کاهش یابد و در راستای بی‌اثر کردن تحریم‌ها قدم برداریم باید به حوزه معدن توجه جدی‌تری داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به عنوان کسی که درآمد حوزه انتخابی‌ام بر اساس معدن است معتقدم که در این حوزه شاهد حرکت جدیدی نیستیم.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده