تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۴۵۲
کد خبر: ۲۶۴۳۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

استفاده از ظرفیت جوانان منطقه در معدن روستای قلعه گاه

‌می‌متالز - حسین محمود خانی مدیر عامل شرکت کانی کاوان زرینه اوباتو گفت: از ظرفیت جوانان و اهالی منطقه در معدن روستای قلعه گاه موچش استفاده می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، حسین محمود خانی در نشست با اصحاب رسانه در خصوص معدن روستای قلعه گاه و حواشی موجود به آن اشاره کرد و گفت: معدن روستای قلعه گاه موچش تمامی اموراتش طبق قانون لحاظ شده است و کسانی که میخواهند در فعالیت معدن اختلال به وجود بیاورند قصد تصاحب معدن را برای خود دارند و همچنین ما آمادگی کامل را برای به سرکار بردن اهالی روستا پس از شروع فعالیت معدن و کارخانه کنسانتره سازی موچش که قصد ساخت آنرا داریم، داشته و آماده هستیم.

مدیر عامل شرکت کانی کاوان زرینه اوباتو گفت: از ظرفیت جوانان و اهالی منطقه در معدن روستای قلعه گاه موچش استفاده می‌کنیم و هدف ما این است با آغاز فعالیت معدن در این منطقه توسعه و آبادنی منطقه انجام بگیرد.

وی گفت: تمام اهالی روستا قلعه گاه با فعالیت شروع به کار معدن مشکل ندارند بلکه تعداد چند نفر کم افراد سود جو که حتی ساکن روستا قلعه گاه هم نیستند فقط منفعت طلبی و زیاده خواهی خود را در نظر دارند و حتی به فکر توسعه آبادانی منطقه نیستند که خوشبختانه دادگستری و دستگاه‌های مربوطه با تایید رای به نفع شرکت با این افراد برخورد کرده و به زودی فعالیت معدن قلعه گاه موچش شروع می‌شود.

کرمیان مشاور معدنی شرکت کانی کاوان زرینه اوباتو نیز دراین نشست گفت: در خصوص مسائل زیست محیطی باید گفت که سازمان صنعت، معدن و تجارت تا زمانی که تمامی مسائل فنی و همچنین استعلامات لازمه را دریافت نکند هیچگاه پروانه اکتشاف را صادر نمی‌کند که یکی از ارگان‌های مربوطه جهت استعلام سازمان محیط زیست می‌باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

عناوین برگزیده