تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۲۹
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۲۶۸۰۰۲
نماینده مردم آستارا در مجلس:

تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت احداث راه آهن رشت - آستارا نشان از اهمیت آن در خدمت به منافع ملی

‌می‌متالز - نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهور روسیه و تاکید بر ضرورت احداث راه آهن رشت - آستارا اظهار کرد: تاکید رهبری معظم انقلاب نشان از اهمیت کریدور شمال - جنوب در خدمت به منافع ملی کشور است.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا مرحبا با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهور روسیه و تاکید بر ضرورت احداث راه آهن رشت - آستارا افزود: با توجه به اینکه در سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به مسکو با تلاش‌های انجام شده، احداث راه آهن رشت - آستارا جزو مصوبات سفر و توافقات بین دو رئیس جمهور ایران و روسیه قرار گرفت، رهبر معظم انقلاب هم در دیدار با پوتین رئیس جمهور روسیه بر ضرورت احداث این راه‌آهن مهم و تکمیل کریدور شمال - جنوب تاکید کردند.

وی افزود: اینجانب به عنوان نماینده مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی و به عنوان یکی از نمایندگان استان گیلان از این دقت نظر، محبت و بزرگواری مقام معظم رهبری که با هوشمندی همیشگی به اقصی نقاط کشور توجه خاص دارند و اهمیت اقدامات استراتژیک را به موقع راهنمایی و پیگیری می‌کنند تقدیر و تشکر میکنم.

مرحبا ادامه داد: امیدوار هستم که با تأکید مقام معظم رهبری بتوانیم در آینده نزدیک شاهد تسریع در روند اجرای توافقات و احداث این راه آهن استراتژیک که آینده توسعه مردم استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا و یک حلقه گمشده در راه ترانزیت و تکمیل کننده کریدور شمال - جنوب است را شاهد باشیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد: خط آهن رشت - آستارا ضمن تکمیل کریدور شمال - جنوب خدمات شایانی به منافع ملی کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده