تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۶۸۸۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس خانه صنعت معدن و تجارت فارس:

فعالین اقتصادی در حال خدمت به کشور هستند

‌می‌متالز - رئیس خانه صنعت معدن و تجارت فارس گفت: فعالین اقتصادی به جای این که به فکر منافع خود باشند در حال خدمت گذاری به کشور اند.

به گزارش می‌متالز، سهراب شرفی عصر چهارشنبه در همایش صنعت و معدن بیان کرد: در موقعیت حساس کنونی روشن نگه داشتن بنگاه‌های اقتصادی نقش ویژه‌ای در توسعه جامعه دارند.

وی ادامه داد: بنگاه‌های اقتصادی علاوه بر اینکه نقش ویژه‌ای در جامعه دارند با مجموع اقداماتی که در جامعه دارند می‌توان گفت که فعالیت‌های عبادی دارند.

او متذکر شد: فعالیت اقتصادی بیشتر از آنکه به فکر منافع مالی خود باشند به فکر توسعه اقتصادی جامعه هستند و این گروه‌های ارزشمند توانسته اند رویکرد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی داشته باشند.

شرفی تاکید کرد: ناملایمات نتوانسته است فعالین اقتصادی را ناامید کنند این در حالی است که شرایط فعالیت‌های اقتصادی در کشور هر روز سخت‌تر شده، ولی با همه این سختی‌ها باز هم فعالین اقتصادی توانسته اند اقتصاد کشور را توسعه دهند.

به گفته رئیس خانه صنعت معدن و تجارت فارس ابراز امیدواری کرد فعالین اقتصادی به عنوان بازوی حمایتی دولت باید مورد توجه قرار بگیرند نه اینکه این بخش را به عنوان محل اقتصاد قلمداد کرد.

او افزود: بیش از ١٠ هزار قانون مازاد کسب و کار در کشور وجود دارد و موجب شده تا فعالیت بنگاه‌های اقتصادی با مشکلات متعددی همراه شود این در حالی است که صدور بخش نامه‌های مختلف موجب شده تا روند فعالیت بنگاه‌های اقتصادی کند شود.

شرفی عنوان کرد: بنگاه‌های اقتصادی هیچ منفعتی به جز خدمت رسانی ندارند و تلاش می‌کنند تا خدمت گذاری بیشتری به جامعه داشته باشند و این بخش علاقه‌مند هستند تا کالا‌های تولیدی توسط این بخش در بازار‌های بین المللی و منطقه‌ای توزیع شده تا بتوان ارز آوری مناسبی برای کشور داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده