تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۱:۱۲
بازدید: ۳۲۶
کد خبر: ۲۷۱۶۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر امور لیچینگ مجتمع مس شهربابک خبر داد

افزایش 24 درصدی تولید کاتد لیچینگ میدوک

می متالز - مهندس «علی مهدوی» مدیر امور لیچینگ مجتمع مس شهربابک گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته تولید کاتد تا پایان آذرماه امسال 24 درصد نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده افزایش داشته است.
افزایش 24 درصدی تولید کاتد لیچینگ میدوک

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، مدیر لیچینگ مجتمع مس شهربابک با بیان این مطلب گفت: درمجموع، تولید کاتد کارخانه لیچینگ در نه ‌ماه نخست سال جاری 4948 تن بود که نسبت به برنامه پیش‌بینی‌ 4009 تنی برای این دوره، از رشد 24 درصدی برخوردار شده است.
وی افزود: این امور در اردیبهشت‌ماه سال جاری با تولید 651/441تن کاتد به رکورد ماهیانه تولید از ابتدای راه‌اندازی این کارخانه دست یافت.
مدیر امور لیچینگ مجتمع مس شهربابک با اشاره به این‌که این میزان تولید با وجود کاهش عیار و نسبت‌ کانی‌های اکسیدی در خاک ورودی محقق شده است اظهار داشت: با در نظر گرفتن عیار و کیفیت خاک، برای سال جاری تولید 5300 تن پیش‌بینی شد که خوشبختانه افزایش 9 درصدی عیار خاک ورودی به کارخانه و همچنین خردایش 24 درصدی خاک ورودی هیپ منجر به بازیابی بیشتر در لیچینگ شد.
وی در پایان گفت: با تلاش بی‌وقفه همکاران، انشاالله تولید این امور نسبت به برنامه پیش‌بینی امسال حداقل رشد 20 درصدی خواهد داشت.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده