تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۶
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۲۷۴۰۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حمایت از جذب سرمایه گذاری از اولویت‌های اتاق بازرگانی قزوین است

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: حمایت از جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی از اولویت‌های اتاق بازرگانی بوده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش می‌متالز، مهدی بخشنده روز دوشنبه دردومین نشست کمیته هماهنگی برگزاری همایش جذب سرمایه گذاری، افزود: یکی از وظایف ذاتی اتاق بازرگانی حمایت از جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی در راستای رشد و توسعه پایدار اقتصادی استان و کشور است.

وی یادآورشد: در این راستا برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان قزوین در دستور کار قرار گرفته که اتاق بازرگانی قزوین مسوولیت دبیرخانه این همایش را پذیرفته است.

بخشنده افزود: برگزاری این همایش نقش موثری در معرفی ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان برای جذب سرمایه گذار دارد و موجب می‌شود گام‌های بلندی برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه برداشته شود.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: با توجه به عزم جمعی استان مبنی بر برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در آینده نزدیک، استاندار بعنوان رئیس این همایش و معاون اقتصادی استاندار به عنوان رییس شورای راهبری انتخاب و معرفی می‌شوند.

امیر خلیلی خواه افزود: ما به دنبال ارائه بسته سرمایه گذاری هستیم و بخشی از طرح‌های نیمه تمام که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارد؛ در این همایش به منظور جذب سرمایه گذار علاقه‌مند معرفی خواهد شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین نیز در این جلسه گفت: ۵۶ فرصت سرمایه گذاری در استان قزوین توسط دستگاه‌ها مشخص شده و باید برای جذب سرمایه گذاران با برنامه ریزی اقدام کرد.

احمد بارگاهی گفت: هنوز به یک بسته سرمایه گذاری در استان برای ارایه در سطح بین المللی نرسیده ایم و ابتدا باید با ظرفیت‌های استان همایش را در سطح ملی برگزار کنیم.

در پایان این نشست، دفتر دبیرخانه فرصت‌های سرمایه گذاری استان در اتاق بازرگانی قزوین افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( ایرنا)

عناوین برگزیده