تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۲۷۷۵۳۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تسلیت «رحمان» و «تاکایف» به رئیس جمهور ترکیه

‌می‌متالز - رؤسای جمهور تاجیکستان و قزاقستان در ارتباط با تلفات جانی ناشی از وقوع انفجار در معدن زغال سنگ منطقه آمارسای بارتین ترکیه به رئیس جمهور این کشور تسلیت گفتند.

به گزارش می‌متالز، «امامعلی رحمان»، رئیس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی به «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه کشته شدن کارگران یکی از معادن در ترکیه بر اثر انفجار را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت رحمان آمده است: با اندوه عمیق، خبر غم‌انگیز تلفات فراوان جانی و آسیب‌دیدگان ناشی از انفجار شدید در معدن زغال سنگ در استان بارتین جمهوری ترکیه را دریافت کردم.

به همه بستگان و دوستان قربانیان این فاجعه صمیمانه تسلیت می‌گویم و برایشان صبر و شکیبایی و به همه آسیب‌دیدگان شفای کامل آروز می‌کنم.

در پیام تاکایف در این رابطه آمده است: در این لحظه سخت، با شریک شدن در غم این فاجعه، از طرف مردم قزاقستان و از طرف خودم، صمیمانه تسلیت خود را به شما و خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده اند، ابراز می‌کنم و برای همه آسیب‌دیدگان آرزوی شفای عاجل دارم.

شایان ذکر است، روز جمعه در یک معدن زغال سنگ واقع در منطقه آماسرا استان بارتین ترکیه به وقوع پیوست که بیش از ۴۰ کشته بر جای گذاشت.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده