تاریخ: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۹
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۲۷۷۹۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تبریک مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به مناست روز ملی صادرات

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر فرارسیدن ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات را تبریک گفت و پیامی به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی در پیام خود آورده است:

صادرات یک امر مهم و ضروری برای هر کشوری است که از همین رو صادرکنندگان افتخار آفرین کشور، تمامی امکانات و مساعی خود را در جهت توسعه صادرات به خدمت گرفته اند تا با بهره گیری از ظرفیت‌های لجستیکی، فنی، مالی و علمی موجود کشور در راستاى گام‌های موثر اقتصادی دولت نقش آفرینی کنند.

صادرکنندگان به عنوان سربازان جنگ اقتصادی با تامین ارز مورد نیاز کشور برای واردات محصولات مورد نیاز همت والای خود را به کار گرفته اند تا روند مبادلات تجاری و اقتصادی کشور به مطلوب‌ترین وجه ادامه یابد.

یقینا در این میان صادرکنندگان با مشکلاتی مواجه هستند که باید بستر‌هایی فراهم شود که با رفع موانع بتوانند میزان بیشتری از ارز صادراتی خود را به چرخه اقتصادی کشور برگردانند تا هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم حمایت از صنعت صورت گیرد تا علاوه بر ایجاد اشتغال، ارزآوری حاصل از صادرات بتواند نیاز‌های ارزی کشور را پوشش دهد.

ظرفیت‌های بی‌شمار صادرکنندگان نشان از عزم راسخ و مستمر این بخش اقتصادی در تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری در چارچوب سیاست‌‎های کلی اقتصاد مقاومتی و تحقق الگوی پیشرفت ایران اسلامی است.

اداره کل صمت استان بوشهر بمنظور تحقق شعار" تولید، دانش بنیان واشتغال آفرین " در راستای سیا ست‌های دولت اقدامات موثر وگوناگونی را برای حمایت از صادر کنندگان و بنگاه‌های اقتصادی انجام نموده وتلاش خود را در رفع موانع و مشکلات وتسهیل گری در امر توسعه صادرات به نحو مطلوب ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بازرگانان که در کار صادرات اهتمام می‌ورزند و ماحصل تلاش خود و کارکنانشان رابه بازار‌های جهانی عرضه داشته و سهم کشور و استان بوشهر را در عرصه رقابت اقتصادی افزایش می‌دهند، فرارسیدن ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات را به همه‌ی کارآفرینان، فعالان تجاری و خصوصا صادرکنندگان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم با تلاش همه‌ی دست اندرکاران اقتصادی ضمن بهبود فضای کسب و کار، توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها؛ شاهد افزایش سهم اقتصاد ملی در تجارت جهانی با استفاده از ظرفیت ها، قابلیت‌ها و مزیت‌های موجود در کشور عزیزمان ایران باشیم.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

عناوین برگزیده