تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۶
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۲۷۸۱۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر عامل صدر تامین:

مس شهید باهنر در شاخص‌های مالی و تولید محصولات جدید و دانش بنیان کارنامه موفقی داشته است

‌می‌متالز - دکتر امیرحسین نادری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه تاسیسات و وسایل گرمایشی و سرمایشی با حضور در غرفه شرکت صنایع مس شهید باهنر (فباهنر)؛ مس باهنر را یکی از مهم‌ترین شرکت‌های صدر تامین در گروه معدن و صنایع معدنی دانست و افزود درصدد هستیم فعالیت‌های این شرکت را به ویژه در محصولات جدید و دانش بنیان توسعه دهیم.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مس باهنر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین توسعه صنایع تبدیلی را از برنامه‌های پیش رو در این مجموعه دانست و افزود امیدوارم صنایع مس باهنر در سال جاری بر پایه اقتصاد دانش بنیان، اشتغال آفرینی خوبی در سطح منطقه ایجاد کند.

دکتر نادری فلز مس را از فلزات بسیار با اهمیت در اقتصاد صنعتی کشور‌ها دانست و با اشاره به ظرفیت بالای معدنی این فلز در مناطق مختلف از جمله در استان‌های آذری زبان کشور گفت: مس باهنر با همکاری صنایع ملی مس می تواند در این مناطق سرمایه گذاری کند.

وی مهم‌ترین سرمایه در صنایع مس باهنر را نیروی انسانی خلاق و با انگیزه معرفی کرد و گفت باید زمینه رشد این نیرو‌ها را بر اساس نیاز‌های اقتصادی کشور فراهم کرد.

بر اساس این گزارش نشست مشترک مدیران عامل صدرتامین و مس باهنر با تنی چند از مشتریان محصولات مس باهنر از دیگر برنامه بازدید دکتر نادری بود.

گفتنی است غرفه صنایع مس شهید باهنر در نمایشگاه‌های مختلف از جمله تاسیسات و وسایل گرمایشی و سرمایشی، به پایگاهی مناسب برای تبادل نظر مشتریان محصولات این شرکت و مدیران بخش‌های مختلف آن نیز تبدیل شده است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده