تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۷
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۲۷۸۴۷۹
سرویس خبر : صنایع کوچک
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز:

خانه صنعت و معدن در رویارویی مسوولان با موانع تولید نقشی کلیدی دارند

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: باید سیاست‌های اقتصادی در یک فرایند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی و صاحب نظران مستقل و مجرب، برای ایجاد تعادل و همچنین تعامل سازنده و تحکیم بنیان‌های اقتصاد صورت پذیرد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا عقاب نشین در نشست هم اندیشی رئیس و اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت البرز که به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد با بیان این‌که تمرکز نام‌گذاری‌های چندساله اخیر بر روی بخش‌های اقتصادی و تولید بوده است؛ تصریح کرد: این اهمیت، مسوولیت و تکلیف مهمی را روی دوش ذینفعان مختلف این بخش می‌گذارد و بیانگر آن است که تعامل، همدلی و هم‌افزایی بین بخشی و تعامل با ذینفعان بخش صنعت در این راستا بسیار مثمرثمر است.

وی افزود: وزارت صمت بصورت اعم و شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز به صورت اخص در رویکرد خود همواره دغدغه فعالان اقتصادی را دغدغه خود می‌داند و بررسی و پیگیری آن را بصورت مجدانه دنبال می‌کند که در راستای تحقق این اهداف، همدلی، هم افزایی، همراهی و تعامل تمامی ذینفعان در بخش دولتی، خصوصی، انجمن‌ها و تشکل‌ها ضروری است.

عقاب نشین ادامه داد: با وجود همه چالش ها، نقاط امیدبخش بسیار جدی و قابل اتکایی در کشور و استان البرز وجود دارد چرا که علیرغم همه مشکلات با کار جهادی، علمی و تلاش مستمر، می‌توان به نتایج خوبی رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های شگفت‌انگیز استان البرز در بخش تولید و صنعت اظهار داشت: آمار‌ها بیانگر آن هستند که استان البرز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عزم و همت جهادی مردم و همچنین متخصصان و نخبگان استانی برای به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها که نتیجه آن تضمین رفاه و استقلال کشور، رفع وابستگی و دفع خصومت‌های اقتصادی دشمنان است؛ تلاشی وصف ناپذیر انجام داده اند.

بنا به گفته این مقام مسوول باید سیاست‌های اقتصادی در یک فرایند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی و صاحب نظران مستقل و مجرب، برای ایجاد تعادل و همچنین تعامل سازنده و تحکیم بنیان‌های اقتصاد صورت پذیرد که این راهبرد از طریق، توسعه بخش خصوصی، همکاری و تعامل با انجمن ها، تشکل ها، اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن به سرانجام خواهد رسید.

عقاب نشین در خاتمه بیان کرد: باب همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با خانه صنعت و معدن باز است و در این راه از هیچگونه تلاشی مضایقه نخواهیم کرد چرا که معتقدیم در راستای رویارویی مسوولان با مشکلات و موانع تولید، خانه صنعت و معدن و انجمن‌های زیرمجموعه آن نقشی کلیدی دارند تا علاوه بر مطرح ساختن مشکلات با ارئه راهکار‌های عملی و متقن، باب همکاری و تعامل سازنده را با تمام دستگاه‌های اجرایی باز کنند.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده