تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۸
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۷۸۹۶۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
یک مقام مسوول:

هنوز خروجی قیمت‌ها از شورای آهن و فولاد به وزارت صمت نرسیده است

‌می‌متالز - مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون هیچ بازخورد و خروجی از شورای آهن وفولاد درباره تعیین قیمت زنجیره فولاد به زورات صمت نرسیده است.

به گزارش می‌متالز، سیف الله امیری با اشاره به قیمت گذاری محصولات فولادی در شورای آهن و فولاد اظهارداشت: با تشکیل شورای آهن و فولاد قرار بود این شورا قیمت انواع محصولات فولادی را تعیین و به وزارت صمت ابلاغ کند، اما هنوز خروجی قیمت‌ها از این شورا‌ها به دست وزارت صمت نرسیده است.

وی گفت: گزارش از عملکرد و فعالیت این شورا هم به وزارت صمت نرسیده است و بنا دارم در سمپوزیوم فولاد در کیش که از امروز سه شنبه آغاز به کار می‌کند، با اعضای شورای آهن وفولاد درباره قیمت انواع محصولات فولادی در زنجیره فولاد گفتگو کنم، زیرا تاکنون هیچگونه بازخوردی از شورای آهن وفولاد نداشته ایم.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تعیین قیمت انواع محصولات فولادی از آنجا که مارجین سود زنجیره یکسان نیست کار سخت و دشواری است و اکنون اعضای شورای آهن و فولاد که وارد مقوله قیمت گذاری شده اند، یقینا متوجه دشواری سیاستگذاری و تصمیمات وزارت صمت خواهند شد.

منبع: فولادبان

عناوین برگزیده