تاریخ: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۹
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۲۸۱۸۴۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید فرماندار شهرستان فلاورجان از شرکت سیمان اصفهان

‌می‌متالز - فرماندار شهرستان فلاورجان در پنجمین مقصد بازدید‌های میدانی شرکت‌ها و کارخانجات شهرستان فلاورجان از شرکت سیمان اصفهان بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، چهارشنبه۲ آذرماه ۱۴۰۱دکتر معینی فرماندار شهرستان فلاورجان به همراه اعضای شورای تأمین، معاونت فرمانداری و رؤسای ادارات صنعت؛ معدن و تجارت؛ کار و رفاه اجتماعی و اداره گاز از شرکت سیمان اصفهان واقع در شهرابریشم شهرستان فلاورجان بازدید کردند.

فرماندار شهرستان در این حاشیه این بازدید اظهار داشت:در شرایط حاضر که فشار استکبار جهانی بیش از پیش نمود پیدا کرده است، کار و تولید با این میزان موفقیت، جهاد و ایثار به شمار می‌رود.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان افزود:اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهرستان، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال بوده و همواره در خدمت تلاشگران عرصه تولید باقی خواهد ماند، در این راستا از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

دکتر معینی ابراز امیدواری کرد: فعالیت هرچه بیشتر شرکت ها؛ واحد‌های تولیدی وکارخانجات می‌تواند در جهت شکوفائی اقتصادی و تحقق شعار سال موثر باشد.

فرماندار شهرستان فلاورجان در ادامه به همراه اعضای شورای تأمین از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید و از دست اندرکاران آن قدر دانی کرد.

منبع: نیوز فلاورجان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده