تاریخ: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۹
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۲۸۲۶۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۵۰ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

‌می‌متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۵۰هزار واحد افزایش را طی ۱۶۶ روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۴۲۷ میلیارد و ۹۹۷ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۹۳۸۲ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال در بیش از ۷۱ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۳۲۹ دفعه طی ۱۶۶ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۷۶ میلیارد و ۶۱۲ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۵۳۹ هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۶۶ روز، با ۵۰ هزار و ۱۲۱ واحد افزایش، معادل ۳.۶۷ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۳۷۲ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۶۴ هزار و ۸۴۸ واحد افزایش، معادل ۱۸.۶۲ درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۱۳ هزار و ۱۱۶ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۷۳۵ واحد افت در این مدت به رقم یک میلیون و ۶۳ هزار و ۳۷۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۱۵ هزار و ۹۳۹ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۳۶۸ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۰۷ رصد افت و شاخص بازار دوم با ۸.۴۴ درصد رشد همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده