تاریخ: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۸۳۷۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان فارس مطرح کرد:

حل مشکلات بیش از ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شیراز

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان فارس با اشاره به حل مشکلات بیش از ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شیراز، گفت: تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به تولید کنندگان از مهمترین مزیت‌های استقرار میز خدمت است، گفت:

به گزارش می‌متالز، نشست «میز خدمت ویژه واحد‌های صنعتی و تولیدی» صبح امروز و با حضور استاندار فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل صمت استان فارس، معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی و تعدادی از روسای دستگاه‌های اجرایی ذیربط، مدیران عامل بانک‌ها و مدیران واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد.

در این نشست، پس از بررسی نهایی درخواست‌های ارائه شده از سوی تولید کنندگان، دستورات و مصوبات لازم در راستای حل مشکلات و حمایت از صنعتگران و تثبیت اشتغال آنها، صادر شد.

«حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به تسریع در پیگیری مطالبات تولیدکنندگان صنعت‌گران و کارآفرینان در میز خدمت و اثربخشی این نشست، گفت: هدف از برپایی این میز خدمت حل و فصل مستقیم مشکلات واحد‌های صنعتی با حضور مدیران مربوطه در محل بود.

وی با اشاره به حل مشکلات بیش از ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شیراز، اضافه کرد: همچنین از دیگر دلایل برگزاری این نشست، پاسخگویی مستقیم و بی‌واسطه مسوولان جهت خدمت‌رسانی و رفع مشکلات کارآفرینان، صنعتگران، تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بهبود، توسعه و تسهیل فضای کسب و کار‌های مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید به بررسی دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی تولید کنندگان در کمترین زمان افزود: تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به تولیدکنندگان از مهمترین مزیت‌های استقرار میز خدمت است.

ایزدی همچنین گفت: در این نشست نیز مدیران این واحد‌ها جهت حل مساله کمبود مواد اولیه، جبران کسری نقدینگی، درخواست سرمایه درگردش، امهال تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی، تقسیط بدهی و برخورداری از بخشش امور مالیاتی و بیمه مراجعه کردند که با ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات و مطالبات آن‌ها از نزدیک مورد بررسی قرارگرفت.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده