تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۸
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۲۸۴۳۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار دشتستان:

سیمان دشتستان در تعهدات اجتماعی کم‌کاری کرده است

‌می‌متالز - فرماندار شهرستان دشتستان گفت: کم کاری‌هایی در خصوص تعهدات اجتماعی شرکت سیمان دشتستان وجود داشته و با پیگیری‌های انجام شده در پی جبران آن از طرف شرکت سیمان هستیم.

به گزارش می‌متالز، احمد بنافی صبح یکشنبه در نشست با مردم روستای راهدار یکشنبه ۲۰ آذر اظهار کرد: رفع مشکلات مردم را به صورت جدی دنیال می‌کنیم و تا دستیابی به نتیجه مطلوب پیگیر این مسائل خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بنده در مدت ۶ حضورم در دشتستان با وجود گستردگی کار و تعدد روستا در شهرستان، سه بار در روستای راهدار حضور یافته و مشکلات مردم را به صورت جدی پیگیری کرده‌ام. کم کاری‌هایی در خصوص تعهدات اجتماعی شرکت سیمان دشتستان وجود داشته و با پیگیری‌های انجام شده در پی جبران آن از طرف شرکت سیمان هستیم.

به گفته فرماندار دشتستان عنوان کرد: در کنار فراهم کردن زیرساخت و حمایت از اشتغال نوین روستایی با تمام توان در تلاشیم اشتغال نیرو‌های بومی به ویژه جوانان روستای راهدار، در شرکت سیمان دشتستان محقق شود.

بنافی رفع نقطه حادثه خیز ورودی روستای راهدار را از اقدامات دولت برای حفظ جان اهالی این روستا دانست و عنوان کرد که نصب روشنایی برای تقاطع اصلی راهدار از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: از برنامه‌های دولت، اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای توانمندسازی روستاییان و تقویت زیرساخت‌ها هست که این مهم جز با همکاری و همدلی مردم امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده