تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۲۸۷۷۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون تکنولوژی فولاد مبارکه در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران؛

برندسازی محصولات فولادی با حمایت فولاد مبارکه از دانش‌بنیان‌ها

‌می‌متالز - معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: هدف کلیدی ما از امضای تفاهم‌نامه با شهرک علمی و تحقیقاتی، برندسازی است؛ به این معنا که برند‌های ایرانی جایگزین برند‌های معتبر خارجی در صنعت فولاد شوند و این بخش از نیازمندی‌ها در داخل تولید شود.

به گزارش می‌متالز، محمد ناظمی هرندی، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در چهارمین دوره نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد با محوریت بومی‌سازی، تفاهم‌نامه‌ای میان فولاد مبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منعقد شد.

وی افزود: هدف از انعقاد این قرارداد، تأمین ۸ دسته از نیازمندی‌های صنعت فولاد ازجمله مواد، قطعات و تجهیزاتی است که توسط شرکت‌های نوآوری و دانش‌بنیان که در شهرک علمی تحقیقاتی حضور دارند، بومی‌سازی می‌شود.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه برای واردات نیازمندی‌های خود در سال گذشته بالغ بر ۳ میلیون دلار هزینه انجام داده است؛ با بومی‌سازی قطعات و تجهیزات در صنعت فولاد کشور، صرفه‌جویی ارزی قابل‌توجهی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هدف کلیدی ما از امضای این تفاهم‌نامه با شهرک علمی و تحقیقاتی، برندسازی است، به‌این معنا که برند‌های ایرانی جایگزین برند‌های معتبر خارجی در صنعت فولاد شوند و این بخش از نیازمندی‌ها در داخل تولید شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده