تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۸۹۷۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اعلام آمادگی اتاق بازرگانی هرمزگان برای همکاری با تجار عمانی

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با اشاره به اشتراکات فرهنگی و سنتی استان با عمانی‌ها برای همکاری‌های دو جانبه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در حاشیه نشست استاندار هرمزگان با هیات سیاسی و تجاری کشور عمان ضمن خوشامد‌گویی به میهمانان عمانی اظهارداشت: اتاق بازرگانی استان هرمزگان در حال سپری کردن نودمین سال از عمر خود است و اقدامات مثبت و ارزنده‌ای را نیز طی این سال‌ها انجام داده است.

وی افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان بیش از ۱۶۰۰ عضو رسمی دارد و بیش از ۱۴۰ سال است که مراودات تجاری از این استان با سایر کشور‌ها در حال انجام است و رئیس التجار داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس، تاکید‌کرد: بنا داریم نشستی مشترک بین تجار و بازرگانان استان هرمزگان و عمان برگزار کنیم و در آن ظرفیت‌های استان هرمزگان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و ... معرفی خواهد شد.

صفا تاکید‌کرد: در بحث اشتراکات قومی و سنتی، مردم هرمزگان و عمان دارای پیشنه مثبتی هستند و در این زمینه‌ها نیز آمادگی داریم همکاری‌های مشترک را توسعه دهیم.

وی خاطرنشان‌کرد: هرمزگان ظرفیت عظیمی در بحث آبزی‌پروری دارد و امروز بسیاری از این ظرفیت‌ها به تجار و مسوولین عمانی معرفی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده