تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۲۹۰۴۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نشست صمیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با رئیس اتاق بازرگانی

‌می‌متالز - جعفرکاشانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، با علی اصغر جمعه ای، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و رئیس کانون کارآفرینی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، در این نشست که با هدف رایزنی و تبادل نظر در مورد نحوه برگزاری دومین مجمع عمومی کانون کارآفرینان برتر رسمی استان سمنان برگزار گردید، جعفر کاشانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن استقبال از همکاری اثربخش اتاق در زمینه‌های مختلف و با اشاره به سابقه تلاش موثر پیشکسوتان عرصه تولید و تلاش در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان خواستار مشارکت اتاق به ایجاد ثمربخش کانون کارآفرینان برتر رسمی استان شد.

وی با اشاره به شناخت و برند اتاق در بین واجدین شرایط حق رای در مجمع عمومی، گفت: امید است تا با راهبری این عزیزان، جانشین پروری و انتقال تجربه موفق اتاق و شکل گیری نهادی پویا برای بسط زیست بوم کارآفرینی استان به خوبی صورت گیرد.

در ادامه علی اصغر جمعه ای، رئیس اتاق بازرگانی استان، با اشاره به بند ۵ قانون بهبود فضای کسب و کار که ساماندهی تشکل‌های اقتصادی را برعهده اتاق‌ها گذارده است، هم افزایی تشکل‌های مختلف و پیشگیری از موازی کاری آن‌ها را حائز اهمیت دانست.

رئیس کانون کارآفرینی استان سمنان: وفاق و تدبیر خاص در استان در این زمینه را یادآور شد و برای برگزاری دومین مجمع عمومی کارآفرینان برتر رسمی استان سمنان بر اساس اساسنامه جدید ابلاغی توسط مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اداره کل امور ورزشی

عناوین برگزیده