تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۲۹۳۳۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ایجاد اتاق فکر با حضور مدیرکل‌های سابق صمت خوزستان

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجات خوزستان گفت: اتاق فکری با مشارکت مدیران کل سابق صمت خوزستان برای کمک و مشارکت هر چه بیشتر به این مجموعه تشکیل می‌شود.

به گزارش می‌متالز، نشستی با حضور مدیران کل صمت خوزستان به منظور تشکیل این اتاق فکر برگزار شد.

مهندس فلاح در این خصوص بیان کرد: این اقدام برای نخستین بار در این اداره کل انجام می‌شود تا در مسیر رسیدن به اهداف این اداره کل از تجربیات مدیران سابق به درستی استفاده شود.

در این نشست مهندس سید خلف موسوی از مدیران کل سابق این اداره کل افزود: جذب سرمایه گذاری بزرگترین کمک به حوزه تولید و صنعت است.

وی گفت: باید با مدیران صندوق‌های شستا و تعاونی‌ها برای امر سرمایه گذاری مذاکره شود تا در امر سرمایه گذاری در حوزه تولید کمک کنند.

سید نور الدین از دیگر مدیران این دستگاه نیز پیشنهاد داد که نامه‌ای به وزرات صمت برای تسهیل در جذب سرمایه گذار نوشته و ارسال شود.

مهندس حسن زاده مدیر کل سابق این دستگاه بیان کرد: یکی از مواردی که باید در این حوزه به آن توجه شود رفع مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری خارجی است.

وی گفت: استفاده از نخبگان و دانش اعضای پارک علم و فناوری از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهندس چراغی از دیگر مدیران سابق این اداره کل افزود: ایجاد بستر برای سرمایه گذار خارجی، سرمایه گذاری با شهرک‌های مشترک با عراق و استفاده از ظرفیت‌های خالی شهرک‌های صنعتی باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: مقابله با کم فروشی و گران فروشی و مقابله با چند نرخی بودن قیمت نان نیز باید مد نظر باشد.

دکتر نظری نیز از مدیران سابق این مجموعه در این نشست اظهار داشت: فراهم سازی شرایط برای جذب سرمایه گذار، استفاده بیشتر از پتانسیل‌هایی مثل شرکت‌های بزرگی همچون نفت و پتروشیمی، تسهیل در امر تجارت با کشور عراق و و ایجاد امنیت در مرز‌های خوزستان برای امر صادرات باید مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست مدیران سابق این اداره کل نظرات و پیشنهاد‌های خود را بیان نمودند تا از این راهکار‌ها برای هر چه بهتر شدن عملکرد اداره کل صمت خوزستان استفاده شود.

منبع: تاباخبر

عناوین برگزیده