تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۲۹۵۳۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی زنجان احداث می‌شود

‌می‌متالز - یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان احداث می‌شود که ساختمان آن نیز در حال تکمیل است.

به گزارش می‌متالز، علی یگانه فرد، به برنامه‌های اتاق زنجان در راستای حمایت از فناوری‌های نوین و کسب و کار‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های اتاق هر ساله بر اساس برنامه ریزی‌ها و در راستای رسالت‌های اتاق در بخش‌های مختلفی پیگیری می‌شود که امسال این برنامه‌ها با نگاهی ویژه به بخش کسب و کار‌های نوین و فناور و صادرات و رشد آن صورت گرفته است.

وی از احداث مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان خبر داد و ابراز داشت: این مرکز در راستای برنامه‌های اتاق در حال طی پروسه اجرایی خود بوده و ساختمان آن نیز در حال تکمیل و بهره برداری در آینده‌ای نزدیک می‌باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال اتاق در مجتمع ادارات زنجان و در ساختمانی در مجاورت و نزدیکی اتاق جهت سهولت دسترسی مخاطبان اتاق در حال احداث است.

یگانه فرد تاکید کرد: با توجه به اینکه تکنولوژی و نوآوری نقش مهمی در رشد اقتصاد کشور دارد، احداث این مرکز در دستور کار اتاق بازرگانی زنجان قرار گرفت.

وی گفت: تحریک و جذب سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد دیجیتال، توسعه کاربری از فناوری‌های نوین، توسعه شیوه‌های کسب و کار‌های نوین از جمله مواردی است که در توسعه اقتصاد دیجیتال می‌توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: اتاق بازرگانی زنجان با هدف توسعه مهارت و نگهداشت سرمایه انسانی و فکری در کنار تسهیلات و مشوق‌ها در نظر دارد تا اقتصاد دیجیتال در استان زنجان را هر چه بیشتر توسعه دهد.

یگانه فرد ابراز کرد: شناخت ظرفیت‌های بازار‌های جهانی و منطقه‌ای و سیاست گذاری بر اساس این مهم در راستای توسعه صادرات که نیازمند تدوین استراتژی ملی صادرات در حوزه فناوری‌های نوین و الکترونیک می‌باشد، کمک شایانی به توسعه اقتصاد دیجیتال است.

منبع: بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده