تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۴۴۳
کد خبر: ۲۹۶۵۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عضو جدید هیات مدیره «ومعادن» معرفی شد

‌می‌متالز - «علیرضا موسوی» به عنوان عضو جدید هیات مدیره «ومعادن» معرفی شد.

به گزارش می متالز، «علیرضا موسوی» قائم مقام مدیرعامل شرکت «آهن و فولاد ارفع» به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) منصوب شد.

عضو جدید هیات مدیره «ومعادن» معرفی شد

طی حکمی از سوی «بیت الله برقراری» مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، «علیرضا موسوی» به عنوان عضو جدید هیات مدیره «ومعادن» معرفی شد. متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای علیرضا موسوی

با استناد به صورتجلسه مجمع عمومی سالیانه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۴ شرکت توسعه معادن و فلزات مبنی بر تعیین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان عضو حقوقی هیات مدیره؛ نظر به تعهد، شایستگی و توانمندی به موجب این حکم شما را به عنوان عضو هیات مدیره شرکت توسعه معادن و فلزات منصوب می نمایم.

انتظار می رود با رعایت قوانین و مقررات و مفاد اساسنامه و آیین نامه های شرکت با روحیه انقلابی و جهادی، کارآمدی، پاکدستی، فسادستیزی و با تعهد و بهره گیری از ظرفیت های موجود همراه با سایر اعضای هیات مدیره در تحقق ماموریت و اهداف شرکت اقدامات اساسی به عمل آورید.

امید است با اتکال به ذات اقدس باری تعالی و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم موفق و موید باشید.

بیت الله برقراری

عضو جدید هیات مدیره «ومعادن» معرفی شد

عناوین برگزیده