تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۱
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۲۹۶۷۰۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کاشت درخت/ تجلیل از تلاشگران سبز اندیش و سبز پوش سالکو/ توزیع ۶ هزار اصله نهال رایگان در شهرستان‌های لامرد و مهر

‌می‌متالز - همزمان با روز درختکاری، آلومینیوم جنوب نفس تازه کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، همزمان با روز پانزدهم اسفندماه که به عنوان روز درختکاری نامگذاری شده است و همراه و همگام با سراسر کشور عزیز ایران اسلامی، آیین ویژه روز درختکاری با حضور مهندس شکوهی مقدم معاون بهره برداری مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، مدیران، روسا، کارشناسان و پرسنل در بزرگ ترین و مدرن‌ ترین کارخانه آلومینیوم کشور برگزار شد.

در آغاز این آیین مصطفی نیدانی مدیر روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب طی سخنانی کوتاه با اشاره به اهمیت فضای سبز و درختکاری و تاکید ویژه بر این موضوع که در آموزه‌های دینی درخت را از زیباترین و پرثمرترین نعمات الهی که مظهر حیات و سرزندگی برشمرده، با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام که فرمودند: اگر شخصی درختی بکارد یا مزرعه‌ای را به زیر کشت ببرد و انسان، حیوانات یا پرندگان از آن بخورند، این کار صدقه‌ای از طرف آن شخص شمرده می‌شود، از زحمات و تلاش‌های دست اندرکاران فضای سبز آلومینیوم جنوب تشکر و قدردانی نمود.

سپس مهندس شکوهی مقدم مدیر مجتمع و معاون بهره برداری سالکو و مهندس احمد حسن زاده مدیر واحد HSE طی سخنان کوتاهی با تاکید بر اهمیت و توسعه فضای سبز وتبریک روز درختکاری از تلاش‌های دست اندرکاران واحد فضای سبز تشکر و قدردانی نمودند.

همچنین در آیین مهندس میثم رفیعی مدیر پشتیبانی سالکو طی سخنانی به تشریح عملکرد صورت گرفته در زمینه توسعه فضای سبز آلومینیوم جنوب و برنامه‌های در دست اقدام در راستای زیبا سازی محیطی پرداخت.

وی درختکاری و ایجاد بیست و نیم هکتار، به تعداد ۱۰۴۰۰ عدد درخت و درختچه در طول یک سال و نیم گذشته در محل کارخانه، زیبا سازی ورودی مجتمع و کاشت گل‌های فصلی، راه اندازی کارگاه نجاری جهت استفاده از مواد و اقلام بازیافتی به منظور ساخت و تولید صندلی‌های چوبی، آلاچیق و… جهت نصب در نقاط مختلف سایت، برنامه ریزی و هماهنگی جهت ایجاد گلخانه و تهیه و توزیع ۶۰۰۰ هزار اصله نهال به دستور مدیرعامل محترم در سطح شهرستان‌های لامرد و مُهر را از اهم اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز برشمرد.

تجلیل و تقدیر از عوامل و دست اندرکاران فضای سبز و کاشت درخت توسط مدیران، روسا و کارشناسان از دیگر برنامه‌های آیین ویژه ۱۵ اسفند، روز درختکاری در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، بزرگ ترین و مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور بود.

کاشت درخت/ تجلیل از تلاشگران سبز اندیش و سبز پوش سالکو/ توزیع ۶ هزار اصله نهال رایگان در شهرستان‌های لامرد و مهر

منبع: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو)

عناوین برگزیده