تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۲۰
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۲۹۸۴۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اداره استاندارد و گمرک در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

‌می‌متالز - سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن با اشاره به سهم ۴۵ درصدی این شهرستان از صادرات استان و استقرار ۴۰ درصد صنایع در این شهرستان گفت: در راستای تعامل، همکاری و رفع مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان، امسال اداره گمرک و استاندارد در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در جلسه شناسایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی_صنعتی، هدف از برگزاری جلسه را بررسی و پیگیری مسائل شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود برای رفع مسائل در سال "مهار تورم و رشد تولید" هدف گذاری شود.

فتاح کرمی با اشاره به استقرار ۴۰ درصد صنایع استان در شهرستان بروجن و سهم ۴۵ درصدی این شهرستان از صادرات استان گفت: در راستای همکاری، تعامل و رفع مشکلات تولیدکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران، امسال اداره گمرک و استاندارد در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

کرمی با بیان اینکه از طریق کمیته کارگری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ... دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پیگیری می‌کنیم تأکید کرد: از هیچ خدمتی در مسیر تحقق برنامه‌ها در بخش صنعت فروگذار نخواهیم بود و از همه ظرفیت‌های موجود در راستای حمایت از تولید کنندگان، رشد تولید و اشتغال استفاده می‌کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در نشست‌های شهرستانی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی احصا و دستگاه‌های ذیربط برای رفع مشکلات عوامل تولید، اشتغال و سرمایه گذاری اهتمام لازم را داشته باشند.

محمد کاظم منزوی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال مهار تورم و رشد تولید اظهار کرد: امید است صنعت، عوامل کارفرمایی و کارگری با کمترین دغدغه و امیدواری بیشتر در جبهه اقتصادی به استمرار فعالیت‌های خود بپردازند.

گفتنی است جلسه شناسایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی شهرستان بروجن به ریاست فتاح کرمی، سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت، مدیران کل شهرک‌های صنعتی استان، کمرگ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان تأمین اجتماعی، رئیس خانه صنعت استان و دستگاه‌های متناظر شهرستانی و مدیران عامل واحد‌های تولیدی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده