تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۳۱
بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۲۹۸۶۱۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت فیدلیتی در بازار / خودرو‌های خارجی و مونتاژی گرانتر شدند؟

‌می‌متالز - قیمت خودرو در بازار آزاد همچنان صعودی است و این روند با اعلام افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها تقویت هم شده است. در این میان، موج افزایش قیمت به خودرو‌های خارجی هم رسیده و خودرو‌هایی نظیر فیدلیتی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش می‌متالز، امروز انواع فیدلیتی در بازار آزاد با قیمت‌های دو تا ۲.۵ میلیارد تومان قیمت خورده‌اند. قیمت دیگر انواع خودرو‌هایی خارجی نیز امروز افزایشی بوده است.

لاماری که کمتر از یک سال است پا به بازار خودرو گذاشته، با نرخ دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان عرضه شد. این در حالی است که این خودرو در ابتدای ورود به بازار تنها ۸۹۰ میلیون تومان قیمت داشت. دیگنیتی نیز وارد کانال دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان شد.

فیدلیتی پرایم پنج نفره نیز امروز وارد کانال جدیدی شد و به دو میلیارد و سه میلیون تومان رسید. فیدلیتی پرایم هفت نفره نیز با قیمت‌های بالاتر بسته به سال ساخت، تا دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هم قیمت خورده است.

قیمت فیدلیتی در بازار / خودرو‌های خارجی و مونتاژی گرانتر شدند؟

گفتنی است کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم به پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید. ام وی ام X۲۲ pro نیز امروز، جمعه، با قیمت یک میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان عرضه شد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده