تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۰:۲۶
بازدید: ۱۷۶۸
کد خبر: ۲۹۸۶۸۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
بنابر اعلام مدیرعامل سایپا:

شرایط ثبت نام برای متقاضیان خرید محصولات سایپا فراهم شد/ زمان تحویل

‌می‌متالز - مدیرعامل سایپا از فراهم شدن امکان ثبت نام و واریز وجه برای کلیه متقاضیان حائز شرایط خبر داد و گفت: تحویل خودرو‌ها طبق نوبت از هفته دوم اردیبهشت آغاز خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، محمدعلی تیموری با اشاره به برنامه ریزی برای تولید و تحویل ۸۰۰ هزار خودرو گفت: در هفته اول کاری سال حدود ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید و تحویل محقق شد.

وی افزود: سایپا با توجه به شعار سال برنامه جامعی در بخش تولید تعریف کرده تا کلیه متقاضیان محصولات که شرایط خرید خودرو را دارند در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام کنند. هدف گذاری سایپا در سال جاری براساس افزایش تولید است. امکان ثبت نام و واریز وجه برای کلیه متقاضیان خرید محصولات که حائز شرایط ثبت نام هستند، فراهم شده است.

تیموری ادامه داد: تحویل خودرو‌های مشتریان طبق نوبت و براساس زمان تحویل مندرج در قرارداد با مشتری از هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. فراخوان جدید برای متقاضیانی که نتوانستند در اسفند ماه و حتی در روز‌های ابتدایی فروردین فرآیند ثبت نام را به دلایل مختلف انجام دهند از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام خواهد شد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده