تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۱۶
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۳۰۰۰۷۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل تاصیکو در مراسم معارفه عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان:

تاصیکو حمایتگر ذوب آهن اصفهان برای تامین پایدار مواد اولیه/ رونق صنعتی؛ اصلی‌ترین رسالت تاصیکو و شرکت‌های تابعه در سال ۱۴۰۲ است

‌می‌متالز - طی حکمی از سوی مدیرعامل تاصیکو، احمد زمانی گندمانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت ذوب آهن اصفهان منصوب شد. معارفه‌ی زمانی با حضور امیرحسین نادری مدیرعامل تاصیکو، سیدصابر پرورش معاون امور شرکت‌های تاصیکو، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، اعضای هیات مدیره و معاونین ذوب‌آهن برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در مراسم معارفه احمد زمانی عضو جدید هیات مدیره ذوب آهن، گفت: سال ۱۴۰۲، سال بسیار مهمی برای مجموعه صنعتی کشور است. مقام معظم رهبری در شروع سال جدید و با نام‌گذاری سال با عنوان ”مهار تورم و رشد تولید” تعیین کردند که مساله تورم یک مساله ضروری در کشور است که تنها راه کنترل آن، رشد تولید است.

وی ابراز امیدواری کرد که فضای اقتصادی کشور به سمت گشایش می‌رود که می‌تواند نویدبخش رونق در فضای اقتصادی و صنعتی کشور باشد. در همین راستا مجموعه‌ی ذوب آهن اصفهان نیز با تیم مدیریتی جدید و فکر جدید باید بتواند رسالت خود را در صنعت کشور انجام دهد و بداند که مجموعه‌ی صدرتامین نیز در کنار آن است.

نادری تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان زنجیره‌ی ارزشی را دارد که از زغال سنگ شروع می‌شود. تاصیکو تمام تلاش خود را برای اصلی‌ترین مساله ذوب آهن که تامین پایدار مواد اولیه (زغال سنگ) است، انجام می‌دهد. همچنین در خصوص طرح‌های توسعه‌ای مانند توسعه‌ی واحد کک‌سازی نیز از این شرکت حمایت می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۲ شاهد کارنامه موفقی از ذوب آهن باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات آقای رخصتی و مدیران ذوب آهن که در جبهه اقتصادی و شرایط سخت تولید، در حال نقش آفرینی هستند، گفت: امیدوارم با یاری هم رسالت خود را در این زمینه رونق اقتصادی و صنعتی کشور انجام دهیم.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در مراسم معارفه زمانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره این شرکت، گفت: بیش از ۲۰ سال سابقه آشنایی و همکاری با استاد زمانی را داشته‌ام و ایشان از افتخارات صنعت کشور هستند.

ایشان سابقه مدیرعاملی صدر تامین را در کارنامه درخشان خود دارند و پس از انتصاب اینجانب به مدیرعاملی ذوب آهن، تجارب و نظرات کارشناسی خود را در اختیار بنده قرار دادند که سرلوحه کار خود قرار دادم. در همین راستا به ایشان پیشنهاد شد که به عنوان عضو هیات مدیره ذوب آهن در خدمت‌شان باشیم.

کوهی در پایان از تلاش‌ها و مشورت‌های ایرج رخصتی مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی کرد.

احمد زمانی عضو جدید هیات مدیره شرکت ذوب آهن اصفهان در ادامه این جلسه، بیان کرد: یکی از افتخارات ارزشمند من این است که بیش از ۵ سال کارگر درجه دو ذوب آهن اصفهان بوده‌ام. همان طور که همه می‌دانیم ذوب آهن اولین و بزرگ ترین مجموعه صنعت فولاد کشور است و مادر صنعت محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: به جرات می‌گویم ذوب آهن اصفهان از تمام دانشگاه‌های فنی کشور، تاثیر و نقش پررنگ‌تری در صنعت کشور دارد و حیف است که این شرکت برجسته بر اثر کوتاهی و سوء مدیریت ما مدیران، آسیب ببیند.

امیدوارم بتوانیم جایگاه اصلی ذوب آهن را به آن برگردانیم و این شرکت عظیم را به سودآوری برای صاحبان سرمایه برسانیم.

لازم به ذکر است که زمانی سوابقی، چون مدیر عامل هلدینگ صنعتی و معدنی صدر تامین، مدیرعامل و موسس هلدینگ حمل و نقل تامین، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تهران را در کارنامه خود دارد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده