تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۳۰۰۱۳۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سید محمد موحد: پروژه فسفات چرام هیچگونه مشکل اعتباری ندارد

‌می‌متالز - نماینده مردم کهگیلویه، معاون وزیر صمت و برخی از مسوولانی استانی از معدن فسفات شهرستان چرام دیدار کردند و مشکلات این معدن را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش می‌متالز، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به اتفاق کریم نژاد سرپرست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و جمعی از مسوولان کشوری و استانی جهت بررسی پروژه معدنی چرام به شهرستان چرام آمدند.

به دعوت نماینده کهگیلویه بزرگ جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به اتفاق کریم نژاد سرپرست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و جمعی از مسوولان کشوری و استانی به شهرستان چرام آمدند.

بازدید از معدن فسفات و بررسی مشکلات این پروژه عظیم، افتتاح گازرسانی به ۳ روستای دره شیری، فشیان و توبری، بررسی پروژه‌های معدنی چرام و کلنگ زنی پروژه ۱۱۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن فاز اول از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر بود.

در این سفر معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار، مدیرکل صمت، مدیرعامل برق، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن، فرماندار چرام، بخشداران و جمعی از مسوولان شهرستانی نماینده کهگیلویه و مسوولان کشوری را همراهی کردند.

سید محمد موحد، نماینده مردم کهگیلویه نیز در این دیدار حضور داشت و اظهار کرد: پروژه هیچگونه مشکل اعتباری ندارد و سرعت بیشتری به پروژه داده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده