تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۰:۱۳
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۳۰۰۲۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس‌ کل دادگستری استان کرمان:

اشتغالی که به تشکیل خانواده می‌رسد برکت دارد

‌می‌متالز - در ۲۹ امین روز از فروردین‌ماه ۱۴۰۲، مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان با رئیس‌ کل دادگستری استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی زیسکو، در این دیدار رئیس‌ کل دادگستری استان کرمان ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در راستای تولید و اشتغال گفت: تلاش مجموعه شما در جهت ایجاد اشتغال و توجه ویژه‌تان به امر خانواده‌ها و تشکیل خانواده قابل‌تقدیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی افزود: ما با معضلات اجتماعی مختلفی روبرو هستیم که یکی از آن‌ها بیکاری است. با اشتغال‌زایی، معضل بیکاری حل می‌شود، اما برای رفع سایر مشکلات و معضلات هم باید دست‌به‌دست هم دهیم.

وی تصریح کرد: اشتغال به تشکیل خانواده کمک می کند و تشکیل خانواده انگیزه ای می شود برای تلاش بیش تر برای کسب روزی حلال و موفقیت بیش تر. جمع این عوامل هم معضلات را کاهش می دهد و با این نگاه، اشتغالی که نتیجه اش افزایش نرخ اردواج باشد برکت دارد.

دکتر سهراب‌ نژاد هم در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌های فولاد زرند ایرانیان در سال ۱۴۰۱، به پروژه‌های جدید زیسکو اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها زمینه‌ای برای اشتغال بیش‌تر جوانان منطقه است.

دکتر سهراب‌نژاد افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر تعداد زیادی از همکاران جوان مان پس از مشغول شدن در شرکت تشکیل خانواده داده‌اند و ما شاهد بزرگ‌تر شدن خانواده زیسکو هستیم.

تعداد بازدید : 3
عناوین برگزیده