تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۳۰۱۳۷۸
سرویس خبر : انرژی

کشف و توقیف پنج هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق

‌می‌متالز - مدیرکل گمرک پرویزخان از کشف و توقیف پنج هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از این گذرگاه رسمی با هوشیاری و تلاش همکاران گمرک پرویزخان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، قاسم مطلبی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: سوخت قاچاق با هوشیاری و تلاش ماموران گمرک پرویزخان در نقطه صفر درب خروج مرزی و طی سه روز گذشته کشف شد.

وی اظهار کرد: ارزش سوخت کشف شده از این گذرگاه رسمی بیش از یک میلیارد ریال است که شامل بنزین و گازوئیل و نفت و از تانکر‌های سوخت رسان کشف و توقیف شده است.

مدیرکل گمرک پرویزخان با تشکر از تلاش همکاران گمرک مرز رسمی پرویزخان در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق سوخت گفت: تلاش مرزبانان اقتصادی کشور در این نقطه مرزی اجرای سیاست‌های اقتصادی کشور و مبارزه با هرگونه قاچاق سوخت و کالا است.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: اقدامات خوبی در راستای کشف کالا‌های قاچاق در مرز انجام شده و تدابیر لازم برای کنترل بیشتر قاچاق کالا در مرز اتخاذ شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

او اضافه کرد: مرز رسمی پرویزخان یکی از مرز‌های مهم و راهبردی با کشور عراق و گذرگاه بیشترین میزان کالای صادراتی به این کشور است و اهتمام همه ما کمک به توسعه صادرات، روان‌سازی و گسترش مبادلات تجاری با کشور عراق است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده