تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۳۰۱۴۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فرماندار ویژه ری:

به وضعیت معیشت و کار کارگران این شهرستان توجه ویژه‌ای شود

‌می‌متالز - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: کارفرمایان، معدن داران و مدیران بخش‌های تولید و مرتبط با کار کارگران به وضعیت معیشت و کار این قشر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش می‌متالز، حمید زمانی روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت در جریان بازدید از معدن مس به مناسبت روز کارگر اعلام کرد: کار معدن از سخت‌ترین مشاغل جهان به شمار می‌رود و اصلی‌ترین دلیل حضور ما در این معدن در جنوبی‌ترین نقطه شهرستان ری، قدردانی از تلاش این کارگران زحمت کش است.

وی ادامه داد: توصیه اکید ما به مدیران، کارفرمایان و معدن داران توجه ویژه به وضعیت کار و معیشت کارگران در شرایط پر نوسان اقتصادی است تا انگیزه و توان بیشتری برای پیشبرد کار و تداوم تولید داشته باشند.

زمانی افزود: این معدن مس که امروز یکی از فعال‌ترین معادن استان تهران است، با مجوز‌های دریافتی و در اختیار می‌تواند در افق چشم انداز پنج ساله، زمینه استخراج و استحصال انواع فرآورده‌های مسی را فراهم سازد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به نهایی شدن مجوز‌های توسعه‌ای و ایجابی این معدن، گفت: با راه اندازی خط تولید و استحصال محصولات مسی، زمینه اشتغال یک هزار نفر به طور مستقیم در این معدن فراهم می‌شود.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان این بازدید و به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر از تعدادی از کارگران شاغل در معدن تقدیر کرد.

منبع: استانداری تهران

عناوین برگزیده