تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۸:۰۹
بازدید: ۶۵
کد خبر: ۳۰۱۸۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس قوه قضائیه:

ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در کردستان را دنبال می‌کنیم + عکس و فیلم

‌می‌متالز - رئیس قوه قضائیه گفت: ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه‌گذاری از نیاز‌های امروز کردستان بوده که دنبال می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به کردستان، طی مصاحبه‌ای به تشریح اهداف سفر هیات عالی قضایی به این استان پرداخت و اظهار داشت: خداروشاکرم که امروز توفیق حضور در بین مردم مهربان و رئوف استان کردستان برایم فراهم شد.

وی گفت: مردم کردستان اهل فرهنگ، ادب و هنر بوده که در طول ۴ دهه اخیر با صمیمت و روحیه عطوفت در راستای دفاع از نظام گام برداشته‌اند.

رئیس عدلیه افزود: یکی از این اهداف این سفر بازدید از دستگاه قضایی و حضور در بین مردم است که از نزدیک مشکلات را شناسایی، پیگیری و رفع کنیم.

وی با اشاره به عنوان شعار امسال افزود: یکی از مسائل مهم و نیاز‌های کنونی استان کردستان ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه‌گذاری است به طوری‌که مردم برخی مشکلات در این حوزه دارند که امیدواریم با کمک دولت سیزدهم و مجلس رفع کنیم.

اژه‌ای دیدار چهره به چهره با مردم را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد و بیان داشت: امروز از نزدیک مشکلات، پیشنهادات و مشکلات را گوش داده و رفع می‌کنیم.

وی اظهار کرد: مشکل اراضی شهرک وحدت سنندج که سال‌هاست مانده بود و برخی از مردم مشکلاتی داشتند، پیگیری و که توافقات بسیار خوبی صورت گرفت و منجر به رفع مشکل شد.

رئیس قوه قضائیه خاطر نشان کرد: کردستان معادن و کارخانجاتی داشته که تعطیل یا می‌توان از ظرفیت بیشتری برخوردار باشد، که می‌توانیم موانع را برطرف کنیم.

دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، دیدار با اقشار مختلف مردم و علمای اهل‌سنت و حضور در نشست شورای اداری و قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به کردستان است.

ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در کردستان را دنبال می‌کنیم + عکس وفیلم

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده