تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۰۴
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۳۰۱۸۲۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر:

نمایشگاه ایران اکسپو می‌تواند منجر به گسترش صادرات در کشور شود/ هم‌افزایی صنایع فولاد و مس برای تولید آلیاژ‌های خاص

‌می‌متالز - مجید ضیایی، مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر گفت: هر قدر نمایشگاه‌هایی مانند ایران اکسپو به شکل جدی‌تری برگزار شود و شاهد حضور مهمانان خارجی و تجار بین المللی از کشور‌های مختلف باشیم؛ امکان گسترش صادرات فراهم می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مجید ضیایی، مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر تصریح کرد: هر قدر نمایشگاه‌هایی مانند ایران اکسپو به شکل جدی‌تری برگزار شود و شاهد حضور مهمانان خارجی و تجار بین المللی از کشور‌های مختلف باشیم؛ امکان گسترش صادرات فراهم می‌شود.

وی تکمیل کرد: البته که این مهم با تغییر رویکرد وزارت صمت و بانک مرکزی در حوزه صادرات فولاد و مس محقق می‌شود؛ امید داریم با تغییر سیاست‌ها شاهد شکوفایی صنایع مادر و بزرگ کشور باشیم و با استفاده از امکانات موجود در جهت صادرات محصولات غیر نفتی، ایجاد ارزش افزوده، جلوگیری از خام‌فروشی و ارزآوری به کشور در جهت افزایش میزان صادرات گام‌های مثبتی برداریم.

مدیرعامل صنایع مس شهید باهنر اظهار داشت: دو صنعت فولاد و مس با یکدیگر غریبه نیستند و با در نظر داشتن توانمندی و ظرفیت مجموعه در تولید آلیاژ‌های خاص، انتظار می‌رود تعاملات بین دو گروه افزایش پیدا کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده