تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۲۹
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۳۰۲۵۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس صمت استان ایلام خبر داد؛

اجرای۹۶ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از اجرای۹۶ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رضا محمدرحیمی صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ این کارگروه ۴۳۷ مصوبه داشته است که ۹۶ درصد آن‌ها اجرا شده یا در حال اجرا هستند.

وی افزود: ۴ درصد مصوبات اجرا نشده سال گذشته، در یک جلسه اختصاصی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در صورت لزوم، تصمیمات و مصوبات جدید برای آن‌ها اخذ خواهد شد.

وی با بیان اینکه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای تمامی دستگاه‌ها لازم الاجرا هستند، افزود: مدیران و روسای دستگاه‌ها، برای تسریع در اجرای این مصوبات، نهایت دقت و سرعت را لحاظ نمایند، تا باعث رشد تولید و برطرف نمودن موانع پیش روی آن باشند.

محمدرحیمی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مصوبات عمومی کارگروه در این جلسه، تسریع در صدور مجوز‌ها و پاسخ به استعلام‌های مربوط به طرح‌های تولیدی و خدماتی است، به صورتی که حداکثر ظرف مدت یک ماه، دستگاه‌های مربوطه استعلامات را بررسی و نتیجه را به دستگاه مجری و دبیرخانه کارگروه اعلام کنند.

در این جلسه مسائل و مشکلات ۶ واحد تولیدی و خدماتی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی برای رفع مشکلات آن‌ها اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده