تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۵۷
کد خبر: ۳۰۲۷۹۱
سرویس خبر : اجتماعی
مدیر تیم سپاهان:

سطح لیگ دوچرخه‌سواری جوانان ارتقا یافته است

‌می‌متالز - مدیر تیم دوچرخه‌سواری فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: سطح لیگ دوچرخه‌سواری جوانان کشور در سال جاری با وجود کاهش تیم‌های شرکت‌کننده ارتقا یافته است و برای کسب قهرمانی برابر حریفان، کار سختی در پیش‌رو داریم.

به گزارش می‌متالز، محمد باقری با اشاره به برگزاری مسابقات مرحله اول لیگ برتر دوچرخه‌سواری جوانان اظهار داشت: هفت تیم در این دوره حضور دارند و شانس قهرمانی برای هر یک از آن‌ها بواسطه رکابزنان آماده و توانمند، قابل تصور است.

وی اضافه کرد: علیرضا عبداللهی، ائلمان عابدی، معراج صالح پور، محمد یاسر سجاد، بنیامین حقیقی پوده، ابوالفضل عربی، حمید توکلی و حمید طاعات (ورزشکاران تیم) مهران اسماعیلی (سرمربی)، رسول خزائلی (مربی) یاسر رضوانی (تکنسین) اعضای تیم سپاهان را تشکیل می‌دهند.

مدیر تیم سپاهان ادامه داد: مرحله نخست لیگ برتر جاده به میزبانی شهرستان ازنا در استان لرستان با حضور ۲۷ رکابزن از هفت تیم در ماده استقامت به مسافت ۸۰ کیلومتر برگزار شد و معراج صالح پور و ائلمان عابدی از تیم ما به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را بدست آوردند، البته مصدومیت علیرضا عبداللهی از نفرات خوب سپاهان تا حدودی کارمان را سخت کرد.

باقری اضافه کرد: در رقابت تایم تریل انفرادی به مسافت ۱۴ کیلومتر نیز ۱۷ رکابزن حضور یافتند که در پایان عابدی از تیم سپاهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت با احتساب امتیازات کل در پایان مرحله نخست، پس از تیم دانشگاه آزاد، رده دوم را در اختیار داریم و با توجه به اینکه فاصله امتیاز با صدرنشین چندان بالا نیست قصد جبران اختلاف و صعود به صدر جدول را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری سپاهان تصریح کرد: محل و زمان برگزاری مرحله نخست این دوره از رقابت‌ها مطلوب بود و از لحاظ نکات ایمنی تمهیدات ویژه‌ای با مشارکت نیروی انتظامی اتخاذ شده بود تا رکابزنان در شرایط مناسبی شانس خود را بیازمایند.

وی گفت: مراحل بعد این رقابت‌ها پس از مسابقات قهرمانی آسیا در تابستان برگزار خواهد شد و قصد داریم یکی از مراحل آن را در اصفهان برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

عناوین برگزیده