تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۳۰۴۵۵۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
بر اساس گزارش منتشر شده از میزان فروش شرکت ملی صنایع مس ایران در کدال،

رشد فروش ۲۴ درصدی فملی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

‌می‌متالز - بر اساس گزارش منتشر شده شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد "فملی" در کدال، مجموع فروش داخلی و صادراتی این شرکت در اردیبهشت ماه ۷.۹۵۶ میلیارد تومان اعلام می‌شود که نسبت به فروردین رشد ۲۴ درصدی نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد "فملی" در بورس، گزارش فعالیت ماهانه از میزان فروش داخلی و صادراتی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در کدال منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش فروش داخلی و صادراتی نماد "فملی" در اردیبهشت ماه سال جاری ۷.۹۵۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به رقم ۴.۱۵۴ میلیارد تومانی آن در فروردین ماه، نشان از رشد فروش ۲۴ درصدی دارد.

فروش داخلی این شرکت در اردیبهشت ماه نسبت به فروش صادراتی رشد قابل توجهی را در مقایسه با فروردین ماه داشته است به طوری که فروش داخلی در این بازه یک ماهه رشد ۷۸ درصدی را نشان می‌دهد. فروش داخلی فملی در اردیبهشت ۷.۴۲۸ میلیارد تومان بوده درحالیکه در فروردین ماه این فروش ۴.۱۵۴ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

فروش صادراتی فملی در اردیبهشت ماه رشد کمتری نسبت به فروردین داشته است، اما درآمد شناسایی شده این نماد بورسی از فروش داخلی در اردیبهشت ماه کاملا قابل توجه بوده و جبران شده است.

فروش صادراتی این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ معادل ۵۲۷ میلیارد تومان گزارش می‌شود که بیشترین میزان فروش در زمینه کاتد به ارقام ۵۰۲ میلیارد تومان بوده است.

همچنین بر اساس گزارش کدال بیشترین میزان فروش داخلی فملی نیز در حوزه کاتد بوده که این میزان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نزدیک به ۵.۶۷۶ میلیارد تومان بوده است. فروش مفتول نیز بیشترین میزان فروش ملی مس معادل ۶۹۶ میلیارد تومان بوده است. سپس کنسانتره طلا و نقره با ۶۱۱ میلیارد تومان، کنسانتره مولیبدن ۳۹۰ میلیارد تومان و فروش اسید سولفوریک ۵۱ میلیارد تومان درآمد برای شرکت ملی مس را نشان می‌دهد.

مجموع فروش شرکت ملی مس از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری یعنی در بازه زمانی دو ماهه معادل ۱۴.۳۲۹ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با مدت و دوره مشابه سال قبل رشد ۱۵ درصدی داشته است.

شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمایه ثبت شده ۴ هزار میلیارد تومان در بازار اول بورس تهران در گروه فلزات اساسی و فلزات گرانبها غیرآهن، فعال است. این شرکت با ارزش بازار ۲.۸۷۶.۰۰۰ میلیارد ریال رقم قابل توجهی را در معاملات روزانه بازار سهام به خود اختصاص می‌دهد.

گزارش فعالیت ماهانه نماد "فملی" منتهی به ۱۴۰۲/۰۲/۳۱

رشد فروش ۲۴ درصدی فملی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده