تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۵
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۰۵۷۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

تضمین رشد تولید فولاد با برنامه دولت برای تامین برق صنایع

‌می‌متالز - عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: تفاهم‌نامه اخیر وزارت نیرو و وزارت صمت در راستای تامین برق پایدار صنایع از ارتباط دو رکن اصلی مرتبط با بخش خصوصی خبر می‌دهد که اتفاق بسیار مثبتی است.

به گزارش می‌متالز، بهرام سبحانی عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد با اشاره به تامین برق پایدار برای صنعت کشور گفت: طی ماه‌های اخیر شاهد رکوردزنی‌های متعدد تولید فولاد بودیم که این رکورد‌ها به واسطه افزایش ظرفیت ایجاد شده و در سایه تامین برق پایدار امکان پذیر است.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد با اشاره به برنامه‌های اعمال شده توسط دولت برای تامین برق صنایع کشور گفت: سال گذشته با همکاری دولت و بخش خصوصی آثار منفی ناشی از ناترازی برق به حداقل رسید و همین مساله زمینه رکورد‌های تولید فولاد را مهیا کرد.

وی افزود: تکرار تجربه سال گذشته در سال جاری می‌تواند تداوم رشد تولید فولاد در کشور را تضمین کرده و زمینه تحقق شعار سال را فراهم کند.

سبحانی تاکید کرد: تفاهم‌نامه اخیر وزارت نیرو و وزارت صمت در راستای تامین برق پایدار صنایع از ارتباط دو رکن اصلی مرتبط با بخش خصوصی خبر می‌دهد که اتفاق بسیار مثبتی است.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: وزارت نیرو به عنوان متولی تامین انرژی و وزارت صنعت به عنوان متولی تولید در کشور با یک هم افزایی می‌توانند جریان پایدار تولید در کشور را تضمین کنند.

بر اساس اطلاعیه مشترک وزارتخانه‌های نیرو و صمت، برنامه تامین برق صنایع کشور برای تابستان سال‌جاری با هدف تولید حداکثری در سال رشد تولید تدوین و ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

عناوین برگزیده