تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۰
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۳۰۵۷۴۴
خرم:

اتصال خاوران به ایستگاه مرکزی به جد دنبال می‌شود

‌می‌متالز - استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سفر دوم رییس جمهور به استان خط آهن بستان آباد- خاوران به بهره برداری می‌رسد، و عملیات اتصال ایستگاه خاوران به ایستگاه مرکزی تبریز پس از سفر وی به جد دنبال می‌شود.

به گزارش می‌متالز، عابدین خرم روز شنبه به خبرنگاران گفت: دومین سفر رییس جمهور به استان در روز‌های آینده انجام می‌شود.

وی افزود: رییس جمهور در این سفر، با مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دیدار می‌کند و نشستی با فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان خواهد داشت.

وی بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و ارزیابی مصوبات سفر سال گذشته را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و گفت: بخشی از این مصوبات و طرح‌هایی که به اتمام رسیده و جزو پروژه‌های مهم هستند از سوی رئیس جمهور و وزرا در تبریز و دیگر شهرستان‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: همچنین طرح‌ها و منابعی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده در سفر دوم رئیس جمهور مصوب خواهد شد و تفاهم نامه‌ای با بخش خصوصی انجام خواهد شد تا توسعه استان شتاب گیرد.

وی یاد آوری کرد: از اعتبارات سفر اول رییس جمهور مبلغ هشت هزار میلیارد تومان تخصیص یافته و استان ما از استان‌های پیشرو در جذب اعتبارات دور اول سفر است.

به گفته وی در سفر اول رییس جمهور به استان ۱۹ هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا مصوب شده بود.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: اعتبارات سفر رئیس جمهور علاوه بر اعتبارات سالانه رایج استان هاست.

خرم همچنین از سرمایه گذاری بیش از ۲۲۰ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان خبر داد.

منبع: وقت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده