تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۰۵۷۷۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس ۱.۵ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - روز جمعه ۱۹ خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۲۵ دلار رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۳۶۸ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز جمعه ۱۹ خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ماه، ۱٫۵ درصد معادل ۱۲۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۴ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۳۶۸ دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ماه، هشت هزار و ۲۴۳ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۱۹ خرداد ماه، ۱٫۵ درصد معادل ۱۲۸ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۹ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۹ خرداد ماه، با کاهش یک هزار و ۸۰۰ تنی، از ۹۹ هزار و ۴۵۰ تن به ۹۷ هزار و ۶۵۰ تن رسیده است.

قیمت مس ۱.۵ درصد افزایش یافت

طبق نمودار ۲، روز جمعه ۱۹ خرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۲۳ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ماه، با افزایش سه دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۱.۵ درصد افزایش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده