تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۳۶
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۰۶۲۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دشتی اردکانی؛

افزایش سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن از اولویت‌های وزیر پیشنهادی صمت است/ علی آبادی در صورت کسب رای اعتماد یکی از وزرای موفق می‌شود

‌می‌متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: عباس علی آبادی سوابق موفقی داشته که با وجود تحصیلات مرتبط وی با حوزه صنعت می‌تواند یکی از وزرای موافق دولت در این وزارت‌خانه مهم کشور باشد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا دشتی اردکانی، در رابطه با وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:آقای عباس علی آبادی سوابق موفقی در وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها مختلف داشته که با وجود تحصیلات مرتبط وی با حوزه صنعت در صورت کسب رای اعتماد از مجلس می‌تواند یکی از وزرای موافق دولت باشد.

وی با اشاره به نقش معدن و صنعت به عنوان دو بال وزرات صمت در اقتصاد کشور عنوان کرد: آینده کشور پس از نفت بر معادن استوار بوده و سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی می‌تواند در این بخش انجام داد که خوشبختانه برنامه‌ها و رویکرد وزیر پیشنهادی نیز در همین راستا و اهمیت به حضور بخش خصوصی و تعاونی‌ها است که می‌تواند راه برون رفت از مشکلات و رسیدن به اقتصاد مردمی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: وزیر پیشنهادی صمت سیاست‌هایش را برای برنامه هفتم توسعه و بحث جذب سرمایه گذاری خارجی توضیح داد که برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و موفقیت در تحقق اهداف وزارت صمت بسیار موثر است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده