تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۵۷
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۳۰۶۴۸۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

انتصاب اعضای هیات مدیره شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند

‌می‌متالز - طی حکمی از سوی امیرحسین نادری، دو عضو هیأت مدیره شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند منصوب شدند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ طی حکمی از سوی امیرحسین نادری مدیرعامل تاصیکو، محسن بهزادی‌صوفیانی و ذبیح الله قنبریان به عنوان اعضای هیأت مدیره شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند منصوب شدند.

مراسم معارفه بهزادی‌صوفیانی و قنبریان، اعضای جدید هیات مدیره «کلوند» با حضور سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها و جمعی از مدیران ارشد تاصیکو، مرتضی دریس مدیرعامل و جمعی از مدیران کاشی الوند برگزار شد.

در این مراسم پرورش معاون امور شرکت‌های تاصیکو از زحمات علی اصغر رضاخانی در هیات مدیره قدردانی و با اشاره به سوابق محسن بهزادی‌صوفیانی و ذبیح الله قنبریان بر ارتقا و توجه به طرح توسعه‌ای شرکت تاکید کرد.

بهزادی متولد ۱۳۷۱ دارای مدرک تحصیلی دکتری اقتصاد مالی از دانشگاه تهران است، وی سوابق مدیر پرتفوی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، مدیر تامین مالی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، مشاور معاون وزیر و تدریس در دانشگاه تهران را در کارنامه کاری خود دارد.

قنبریان متولد ۱۳۵۱ و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت اجرایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است که مدیریت اجرایی شرکت‌های تولید کاشی و سرامیک آپادانا، کاشی کلدیس یزد، معاونت شرکت سرامیک البرز و مدیریت اجرایی شرکت صنایع کاشی و سرامیک االوند از جمله سوابق وی است.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

انتصاب اعضای هیات مدیره شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند

عناوین برگزیده