تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۲۳
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۰۶۶۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
در حاشیه حضور گروه فولاد مبارکه در نمایشگاه بین‌المللی معدن کرمان انجام شد؛

تجدید میثاق جمعی از کارکنان گروه فولاد مبارکه با آرمان‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

‌می‌متالز - جمعی از کارکنان گروه فولاد مبارکه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با آرمان‌های بلند این شهید عزیز تجدید بیعت کردند.

به گزارش می‌متالز، جمعی از کارکنان گروه فولاد مبارکه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با آرمان‌های بلند این شهید عزیز تجدید بیعت کردند.

کارکنان این گروه بزرگ صنعتی با حضور بر سر مزار ایشان، با اهدای شاخ گل و نثار فاتحه، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

در حاشیه این برنامه، جلسه‌ای با حضور کارکنان فولاد مبارکه و تنی چند از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و آن‌ها به ذکر خاطراتی از ایشان پرداختند.

این بازدید در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات راه سازی و تجهیزات وابسته کرمان برگزار شد. نمایشگاهی که از ۲۳ لغایت ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ در سایت نمایشگاه‌های بین الملی جنوب شرق کرمان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است فولاد مبارکه به همراه شرکت‌های فولاد هرمزگان، فولاد سنگان، فلزتدارک و فولادسنگ، به‌عنوان شرکت‌های زیرمجموعه خود برای نخستین بار در این نمایشگاه شرکت کرده است و در غرفه B ۱۶ در سالن باستانی پاریزی پذیرای علاقمندان و متخصصان حوزه معدن و صنایع معدنی کشور است.

تجدید میثاق جمعی از کارکنان گروه فولاد مبارکه با آرمان‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده