تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۵۴
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۰۶۸۴۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

مقدمات اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد خرم‌آباد فراهم شد

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مقدمات اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد خرم‌آباد برای تولید ورق‌های کمتر از ۱۰ میلیمتر فراهم شده است.

به گزارش می‌متالز، بهمن جعفری روز شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد اظهار کرد: این مجموعه در سنوات گذشته توسط بخش خصوصی با عاملیت بانک تجارت در زمینه میل‌گرد راه‌اندازی شد.

وی افزود: از سال ۱۴۰۱ این مجموعه به بخش خصوصی دیگری واگذار شده که تغییر خط تولید دادند و مواد خام را به ورق‌های فولادی با ضخامت بالای ۱۰ میلیمتر و عرض ۱.۵ متر تبدیل می‌کنند و بازار خوبی در سطح کشور دارند.

جعفری با بیان اینکه ظرفیت تولید این مجتمع ۳۰۰ هزار تن در سال است تصریح کرد: طرح توسعه این واحد در زمینه انواع سازه‌های فلزی و همچنین تولید انواع ورق‌های با ضخامت کمتر از ۱۰ میل انجام می‌شود که در این راستا مقرر ش یکی از واحد‌های تعطیل همجوار این واحد مه تحت تملک بانک است به مجموعه واگذار و از سالن‌های تولید آن برای ورق‌های کمتر از ۱۰ میلیمتر استفاده شود.

وی ادامه داد: با این کار به نوعی واحدی که تحت تملک بانک و راکد بوده به چرخه تولید برمی‌گردد و مجموعه فولاد نیز توسعه پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) لرستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده