تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۴
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۰۷۹۰۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

مدیران ایران خودرو و سایپا برکنار می‌شوند؟

‌می‌متالز - تغییری دیگر در بازار خودرو از سوی وزارت صمت! عباس علی آبادی در جدیدترین تصمیم خود درصدد است تا مدیران عامل ایران خودرو و سایپا را تغییر دهد. تغییر مدیران ایران خودرو و سایپا چه تاثیری بر بازار خودرو خواهد داشت؟

به گزارش می متالز، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز درباره تغییرات جدیدی در مدیریت ایران خودرو و سایپا اظهار نظر کرد.

خبرها حاکی از آن است که عباس علی آبادی، وزیر صمت جدید تصمیم دارد مدیران عامل ایران خودرو و سایپا را تغییر دهد که این مساله می تواند خودروسازی‌های اصلی کشور را دستخوش تغییراتی اساسی کند.

گفته می‌شود که بر اساس سیاست‌های جدید وزارت صمت، باید تحولاتی جدی در صنعت خودرو ایجاد شود که در این راستا ممکن است مدیران عامل ایران خودرو و سایپا برکنار شوند که در این صورت مدیران جدید سکان این دو خودروساز بزرگ کشور را در دست خواهند گرفت.

این در حالی است که مدیران این دو شرکت خودروسازی در ماههای اخیر برنامه‌هایی را برای سال‌های آینده اعلام کرده‌اند که از این قبیل می‌توان به برنامه صادرات و ایجاد شرکت خودروسازی در کشور ونزوئلا اشاره کرد. حال باید دید که این اخبار تا کجا می‌تواند صحیح باشد و در روزهای آینده تغییرات جدی در بدنه مدیریت صنعت خودروی کشور صورت می‌گیرد یا خیر؟

البته ناگفته نماند که این تغییرات ممکن است برای مردم خبر خوبی باشد که در ماههای گذشته با افزایش شدید قیمت خودرو و کمبود عرضه رو به رو شده‌اند. با این حال تاکنون دستور جدیدی از سوی وزارت صمت برای تغییرات مدیران بخش خودرو صادر نشده است.

در این بین گفته می‌شود که علی آبادی مدیران بخش خودرویی خود را پیش‌تر نیز شناسایی کرده بود و به زودی نوبت به ایجاد تغییرات اساسی در این صنعت می‌رسد. اکنون باید منتظر ماند و دید که این تغییرات نهایی می‌شوند یا خیر؟

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده