تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۳۰۸۴۴۹
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران خبر داد:

بازنگری در طرح‌های حوزه رفاهی بافق / وسایل بازی جدید به شهربازی می‌آید

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از بازنگری در طرح‌های حوزه رفاهی بافق خبر داد و گفت: فاز نخست نوسازی شهربازی شهرستان بافق تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش می‌متالز، مجتبی حمیدیان پس از بازدید از مجموعه شهربازی و پارک تفریحی آهنشهر با بیان این مطلب اظهار کرد: فعالیت مجموعه شهربازی بافق سالهاست که به دلیل مشکلات در بحث ایمنی تجهیزات متوقف شده و عملا این مکان بلا استفاده باقی مانده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون شرکت سنگ آهن بازسازی این شهربازی را در دستور کار خود قرار داده است افزود: سعی داریم با محوطه سازی و ایجاد بخش‌های حرکتی مهارتی فاز اول نوسازی را در تابستان امسال به بهره برداری برسانیم.

حمیدیان از ورود وسایل جدید به شهربازی خبر داد و اضافه کرد: وسایل بازی قبلی به طور کامل جمع‌آوری می‌شود و به تدریج در فاز‌های بعدی، وسایل جدید متناسب با اقلیم شهرستان وارد مجموعه شهربازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهربازی در زمینی به وسعت ۹ هکتار طراحی شده است گفت: طبق تفاهمنامه‌ای که انجام شده قرار بر این است که وسایل به روز و استاندارد برای سرگرمی کودکان به مجموعه شهربازی اضافه شود و یک بخشی از مجموعه نیز با چمن کاری و فضاسازی آماده ورود خانواده‌ها باشد.

حمیدیان به پارک تفریحی آهنشهر هم اشاره و تصریح کرد: پارک آهنشهر همزمان با تاسیس شرکت سنگ آهن ساخته شده و هم اکنون با توجه به نیاز‌های مردمی باید طرح‌های جدید و نو در آن اجرا شود.

وی با اشاره به سیاست شرکت سنگ آهن برای بازنگری در حوزه رفاهیات گفت: جانمایی آلاچیق‌های جدید، کاشت گونه‌های گیاهی جدید، ایجاد مسیر رودخانه‌ای در سطح پارک، اجرای آبنمای خشک از جمله طرح‌هایی است که در فاز توسعه‌ای پارک آهنشهر دیده شده و امیدواریم به زودی بهره برداری برسد.

منبع: گسترش نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده