تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۵۵
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۰۸۸۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان بورس:

نرخ خوراک به سازمان بورس ابلاغ نشده است

‌می‌متالز - رئیس سازمان بورس گفت:نرخ‌ها توسط دولت ابلاغ شده، اما به سازمان بورس ابلاغ نشده است. استفاده کنندگان این بخش‌نامه ناشران هستند که بخش‌نامه باید به نحو درستی به آن‌ها ابلاغ شود.

به گزارش می‌متالز، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس درخصوص ابلاغ نرخ خوراک به سازمان بورس اظهار کرد: نرخ‌ها توسط دولت ابلاغ شده، اما به سازمان بورس ابلاغ نشده است. استفاده کنندگان این بخش‌نامه ناشران هستند که بخش‌نامه باید به نحو درستی به آن‌ها ابلاغ شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود برخی زودتر از موعد به بخشنامه نرخ خوراک دسترسی داشته‌اند و به فروش سهم اقدام کرده‌اند نیز توضیح داد: سامانه‌های نظارتی همواره رانت اطلاعاتی را مورد بررسی قرار می‌دهند و فقط مخصوص این مورد نیست؛ در این پرونده نیز اگر موردی درباره استفاده از اطلاعات نهانی پیدا شود، پرونده تشکیل شده و فرد متخلف به دادگاه معرفی می‌شود.

عشقی درمورد اینکه با متخلفان چه برخوردی خواهد شد گفت: نحوه برخورد بستگی به ابعاد موضوع دارد، اینکه چقدر سود کرده یا از چه میزان زیان جلوگیری کرده‌اند. اما سلب صلاحیت جریمه نقدیگی از برخورد‌ها خواهد بود و اسامی نیز بر اساس قانون مشخص می‌شود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده