تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۲۸
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۳۰۹۱۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دستورالعمل جدید تاسیس و فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری ابلاغ شد

‌می‌متالز - این دستورالعمل از سوی مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس برای کلیه متقاضیان تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری «در اوراق بهادار با درآمد ثابت، مختلط در سهام، در اوراق بهادار مبتنی بر کالا، اختصاصی بازارگردانی و صندوق در صندوق» ابلاغ شد.

به گزارش می‌متالز، مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس ابلاغیه‌ای با موضوع «دستورالعمل تاسیس و فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» را برای کلیه متقاضیان تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری «در اوراق بهادار با درآمد ثابت، مختلط در سهام، در اوراق بهادار مبتنی بر کالا، اختصاصی بازارگردانی و صندوق در صندوق» صادر کرد.

متن ابلاغیه مذکور به این شرح است:

به اطلاع می‌رساند؛ مطابق با بند ۲ هشتصد و هفتادمین صورتجلسه هیات‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ به پیوست دستورالعمل تأسیس و فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری جهت بهره‌برداری ابلاغ می‌شود.

دستورالعمل مذکور در اجرای بند ۲ ماده ۷ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و در راستای تعیین و تبیین مقررات مربوط به تاسیس و فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری «در اوراق بهادار با درآمد ثابت، مختلط در سهام، در اوراق بهادار مبتنی بر کالا، اختصاصی بازارگردانی و صندوق در صندوق» تصویب شده است.

متن کامل دستورالعمل را این لینک دریافت کنید.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده