تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۱۲
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۰۹۲۵۶

جابه جایی بیش از ۳۵۵ هزار تن مصالح ساختمانی و مواد معدنی با بارنامه از گلستان

‌می‌متالز - معاون حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۳۵۵ هزار و ۴۰۱ تن مصالح ساختمانی و معدنی از گلستان به اقصی نقاط کشور حمل و نقل شد.

به گزارش می‌متالز، محسن عامریون در حاشیه جلسه وبیناری سازمان متبوع با ادارات کل استان‌ها جهت ساماندهی حمل مصالح ساختمانی و مواد معدنی به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: این محمولات طی ۲۰ هزار و ۲۲۱ سفر جابه جا شدند.

او با اشاره به اینکه حمل قانونی مصالح ساختمانی و مواد معدنی با شتاب بیشتری طی سال جاری در استان پیگیری و دنبال می‌شود، ادامه داد: تمام تلاش‌ها پیرو این مساله است که حمل این محمولات توسط رانندگان دارای کارت هوشمند و با بارنامه صورت گیرد.

به گفته وی، امسال مکاتبات متعددی با استانداری، سازمان صمت، پلیس راه، صنوف و ادارات مرتبط در رابطه با لزوم نظارت بر حمل مواد معدنی مطابق با شرح وظایف سازمانی صورت گرفته است.

عامریون از رانندگان این بخش خواست: که در صورت نداشتن کارت هوشمند (مجوز فعالیت) در اسرع وقت به مراکز صدور کارت هوشمند در شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه و از درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir جهت ثبت نام و دریافت کارت هوشمند رانندگان و ناوگان اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده