تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۱
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۳۱۰۰۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اتمام موفقیت آمیز شات دان برنامه ریزی شده در فولاد سنگان

‌می‌متالز - مهرداد شکوهی رئیس دفتر فنی تولید و تعمیرات گندله سازی در خصوص تعمیرات برنامه ریزی شده در کارخانه گندله سازی گفت: یکی از راه کار‌های مناسب جهت افزایش آماده بکاری تجهیزات و کاهش توقفات اضطراری، انجام تعمیرات برنامه ریزی شده می‌باشد. در این راستا با توانمندی مهندسان فولاد سنگان و برنامه ریزی‌های انجام گرفته در واحد گندله سازی برنامه توقف تعمیراتی ۵ روزه (گرم) در تیرماه ۱۴۰۲ انجام پذیرفت.

به گزارش می‌متالز، شکوهی در خصوص اقدامات انجام شده در این شات دان گفت: در مجموع بیش از ۹۰۰۰ نفر ساعت فعالیت در حوزه‌های تعمیرات مکانیک، برق و ابزار دقیق، روانکاری و تولید انجام پذیرفت.

وی در خصوص فعالیت‌ها و تعویض‌ها در این شات دان ۵ روزه گفت: عمده فعالیت‌های مهم تعمیراتی انجام شده در این شات دان که به صورت گرم (دمای کوره پخت ۴۵۰ درجه حفظ می‌شود) عبارتند از: تعویض نوار لایه محافظ، بالانس و بازرسی کلیه فن‌های پروسس، تعویض و ترمیم ریل‌های قوسی کوره پخت، تعویض رول‌های سرند‌های غلطکی، تعمیر اساسی سرند‌های لرزشی محصول، تعویض جک نوار نوسانی، تعویض اکسپنشن‌های داکت فن‌های پروسس، تعمیرات اساسی یونیت‌های فن‌های پروسس، سرویس و تعمیرات غبارگیر‌های الکترو استاتیک، تعویض گیرموتور‌های آسیب دیده در خط تولید و خارج کردن ۴۰ پالت کار از کوره پخت و تعمیر آن‌ها از اقداماتی بود که در این شات دان انجام شد.

وی درپایان افزود: با یاری خداوند متعال و همت و پشتکار تمامی همکاران در واحد‌های مختلف فولاد سنگان، این شات دان با موفقیت کامل به پایان رسید.

منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده